Dieta sportowca a dania smażone

Później zrozumiałem, Canola nie jest powszechnie uważane za odpowiednie do głębokiego smażenia albo. Mój wybór jest Canola do normalnego gotowania i oleju z orzeszków ziemnych do głębokiego smażenia. Jeśli u pacjenta stwierdzono uczulenie na orzechy, olej słonecznikowy jest dobrym rozwiązaniem, jak również. olej kokosowy jest ogólnie uważane za niezdrowe z powodu wysokiej zawartości tłuszczów nasyconych, ale jest to przedmiotem dyskusji.http://magnes-neodymowy.pl/wiek-14-dla-magnesow/ Rozumiejąc, który olej jest lepszy, oto kilka wskazówek, śledzę codziennie, aby zmniejszyć spożycie oleju.

1. Zamiast wylewania z butelki, należy łyżkę, aby wiedzieć, ile dodajesz. Kiedy zacząłem robić to, stwierdziliśmy, że zacząłem się niewygodne za każdym razem, gdy przekroczył dwie łyżeczki przed pomiarem bym chętnie dodaje tej ilości.

2. Zrozumieć, dlaczego potrzebna jest olej. Czy to jest właśnie dla odpuszczania lub smażyć mieszać lub głębokiego smażenia? Ilość oleju i temperatury gotowania zależy od tego, dlaczego trzeba olej. Niektórzy mówią, stir fry powinno odbywać się w pobliżu punktu dymu oleju, ale wiemy, że olej opałowy tak nie jest bardzo dobre dla zdrowia. Niektóre dania jak indyjskie pikle są bardzo zależne od ropy, a po prostu trzeba strasznie dużo tego ale są też inne dania, w których olej jest używany do „wzmocnienia” smak i konsystencję i może być bardzo dobrze zagrożona.

3. Nie należy przewidzieć ile oleju będą potrzebne do przyrządzenia potrawy, a dodać olej etapami. Widziałem, że czasem łatwo gotować hiszpańskie bakłażany bardzo niewielkiej ilości oleju, podczas gdy inne czasy muszę zrzucić mnóstwo ropy, aby to jadalne. Płynąć z prądem.

4. Staraj się pozwolić jedzenie gotować we własnym wilgoci. Dodaj odrobinę soli, więc warzywa zrezygnować z wody i się gotowane w tym samym. Alternatywnie, posypać wody częściej niż dodawanie oleju.Dla niektórych potraw, ja posypać tamaryndowca wody, tak że poprawia smak potrawy i zmniejsza oleju, jak również.

5. Nie jestem święty i nie mówię, że zawsze mogę oprzeć frytki i inne głęboko smażone potrawy. Należy zachować konsumpcji takich dań okolicznościowych i minimal. Również w takich dniach pobłażać, spróbuj ograniczyć spożycie tłuszczu w innych posiłków więc bilans w diecie może zostać utrzymane.

Jak już mówiłem, jestem kucharz głowy i lekarza wszystkich powyższych wskazówek. Staram się poświęcić trochę czasu, aby podzielić się moimi recepty (w tym o niskiej zawartości tłuszczu, zdrowe, wegan i oddając receptur żywności) na moim blogu. Jedz zdrowo i cieszyć się życiem!

admin